31 Aralık 2015 Perşembe

Yarışmanın Sonucu

Maalesef yarışmaya sadece bir kişi katıldığı için bu ayki yarışmayı iptal etmek zorunda kaldım. Umarım bir sonraki yarışmada katılım artar. Gerçekten çok heveslenmiştim aslında, neden birden böyle bir sonuçla karşılaştım anlamadım. Sanırım sınavlar başladığı için kimse yazmaya zaman bulamadı, açıkçası ben de yazamadığım için bu aralar sizi anlayabiliyorum. Yine de umarım bir sonraki yarışmaya katılırsınız!






Bir sonraki duyurum birkaç gün önce sayfanın tıklanma sayısının bine ulaşmış olması! Ne kadar sevindim anlatamam! Şu ana kadar bloga giren ve hikayelerimi okuyan herkese çok teşekkür ederim. Yılın son gününü böyle bir mutlulukla geçirmemi sağladığınız için size minnettarım. Umarım 2016 istediğiniz gibi güzel geçer! Mutlu yıllar! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder